Hvis du ikke modtager din bestillingsbekræftelse umiddelbart efter ordreafgivelse, kan det skyldes:
1) Du har rent faktisk modtaget en bestillingsbekræftelse, den ligger blot i "Uønsket post" eller "Spam".
Hvis den ikke ligger i en af de to indbakker, så kontakt os venligst på mail: kundeservice@sport24.dk
2) Du har ved en fejl tastet en forkert mailadresse - men hvad gør du så?
Skriv en mail til: kundeservice@sport24.dk - med overskriften "ORDREÆNDRING" hvori du meddeler os, hvilket telefonnummer du brugte på ordren og så (selvfølgelig) den korrekte mailadresse.
3) Vores mailserver har ved en fejl ikke fået genereret en mail til dig - hvad gør du så?
Hvis der er gået mere end 5 min efter betalingen er gennemført, så bedes du sende en mail til: kundeservice@sport24.dk - med overskriften "MANGLENDE BESTILLINGSBEKRÆFTELSE" hvori du meddeler os, hvilket telefonnummer du brugte på ordren.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.