Har du mulighed for det, anbefaler vi, at du går i din lokale SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik (husk varen og kvitteringen), så de kan vurdere skadens omfang og træffe en hurtig beslutning om det videre forløb.
Vi oplever, at det som oftest er lettere og hurtigere at henvende sig i butikken, da man så er i øjenhøjde og kan få en afklaring med det samme.
Du kan naturligvis også sende varen ind til webshoppens reklamationsafdeling, men så kommer du til at undvære den et stykke tid. Har du ikke længere den tilsendt returlabel, bedes du kontakte kundeservice, så vi kan maile dig en ny.
Du bedes udfylde vores reklamationsark som ligger nederest på denne side og vedlægge din reklamation.
Under alle omstændigheder skal vi undersøge varen, før vi kan godkende en eventuel reklamation.
Når du reklamerer over en vare, er det vigtigt at du rengøre varen, inden du sender retur, eller henvender dig i butikken.
Varen skal være helt tør når den sendes retur, da der ellers kan opstår mug på produktet.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.