Click & Collect eller Levering til Butik på SPORT24.DK
Når du handler på SPORT24.DK har du to muligheder for at bestille eller reservere varer til afhentning i en af vores fysiske butikker:
Levering til butik / Køb og betal online (afsendes fra webshop lager efter 1 - 3 hverdage)
Du kan bestille dine varer på webshoppen og få dem sendt fragtfrit til din lokale SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik.
Vær opmærksom på at du betaler på webshoppen, og at ordren bliver afsendt fra vores webshop lager.
Vi bestræber os på at afsende alle ordrer indenfor 1 – 2 hverdage, dog kan længere leveringstid forekomme i travle perioder. OBS leveringstiden for trykordrer kan være 1 - 3 hverdage længere.
Du modtager en SMS / mail fra PostNord, når pakken er klar til afhentning i butikken.
Click & Collect / Reserver online - Hent og betal i butik samme dag
Du kan reservere en vare på SPORT24.DK og hente den i din nærmeste SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik samme dag.
Senest 2 timer efter reservationen får du en mail og SMS fra butikken med status på din vare.
Du betaler først for din vare, når du henter den i butikken.
En fin service til dig, der bare ikke kan vente med at dyrke glæden ved din sport
Få svar på dit spørgsmål her
Hvordan reserverer jeg en vare til afhentning i butik samme dag?
1. Find din vare på SPORT24.DK og vælg størrelse og evt. farve
2. Klik på knappen "Se lagerstatus i butik"
3. Find din nærmeste SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik, indtast dine kontaktoplysninger og klik p "Send reservation"
4. Din reservation er nu sendt til butikken
5. Inden for 2 timer får du en mail/sms med status på din reservation
Kan jeg reservere alle varer på SPORT24.DK?
Du kan reservere de varer, som har en knap med "Se lagerstatus i butik" inden på selve varen.
Hvornår kan jeg hente min reserverede vare i butikken?
Når din reservation er sendt til butikken, har butikken 2 timer til at gøre din reservation klar inden for butikkens åbningstid.
Du modtager en mail og en sms, når varen er klar til afhentning.
Hvor længe er min vare reserveret?
Når du har fået besked fra butikken om, at din vare er klar, kan du hente den inden for butikken åbningstid eller de to førstkommende åbningsdage.
Såfremt du ikke afhenter din vare, får du en mail / SMS med en annullering af din reservation.
Kan en reserveret vare alligevel ikke være på lager?
Der kan desværre opstå situationer, hvor den vare, du har reserveret, alligevel ikke er på lager i den valgte butik.
Du vil da få besked via mail / SMS inden for 2 timer i butikken åbningstid.
Du kan så enten vælge at bestille din vare på SPORT24.DK til afsendelse fra webshop lageret eller vælge at reserverer varen til afhentning i en anden butik, hvor den ønskede vare er på lager.
Jeg bestiller uden for åbningstid – hvornår kan jeg hente min vare?
Har du bestilt udenfor butikkens åbningstid, får du først besked fra butikken, når den åbner igen.
Afvent venligst mail / SMS fra butikken med status på din reservation.
Hvornår betaler jeg for min reserverede vare?
Du betaler først for den reserverede vare, når du henter den i butikken.
Jeg har fortrudt min reservation – hvad gør jeg?
Du skal ikke foretage dig noget. Hvis du ikke ønsker din vare, vil din reservation automatisk blive annulleret efter 48 timer.
Hvilke betalingsmuligheder er der i butikkerne?
Når du henter din vare i butikken, kan du betale med følgende:
- Kontanter
- Alle betalingskort (dog ikke Diners)
- MobilePay
Kan jeg reservere flere varer på en gang?
Du kan godt reservere flere varer, størrelser og farver.
Det er dog ikke sikkert at samme butik har alle de ønskede varer.
Bemærk også at du kun kan reservere én vare ad gangen, og du får derfor en mail og SMS for hver vare, du reserverer.
I hvilke butikker kan jeg hente min reservation?
Du finder en oversigt over de butikker, der tilbyder Click & Collect her.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.